برندتو تو ذهن مخاطب حک کن!

انتخاب نام مناسب برای کسب و کار

برندتو تو ذهن مخاطب حک کن!

180 بازدید

پنجشنبه 01 اردیبهشت 1401


انتخاب اسم برند یکی از مهم ترین نکات هر کسب و کار اینترنتی به شمار میره که خیلی ها با بی توجهی از کنارش رد میشن و نادیدش میگیرن.

 

کسب و کار هایی که عنوان مناسبی دارند کاربران بیشتری رو به سمت خودشون جذب میکنند و در طرف مقابل فروش بیشتری هم دارند. 

 

برای انتخاب نام باید یک اصولی رو رعایت کنید: 

 

هر کسی که برای اولین بار با کسب و کار شما آشنا میشه اولین چیزی که توجهش رو جلب میکنه اسم برند شماست. پس باید اسم برندی رو انتخاب کنید که احساسات مخاطب رو درگیر کنه .به نوعی که مخاطب نسبت به برند شما حس رضایت، اعتماد و امنیت رو کسب کنه. 

 

دومین نکته که باید بهش توجه کنید اینه که اسم برند تون باید خوش آوا باشه تا کاربر یا مخاطب شما بتونه اونو راحت تلفظ کنه. این طوری اسم برندتون تو ذهن مخاطب میمونه و دوباره میاد سراغ شما 

 

پس از انتخاب کردن یک نام خوش آوا باید توجه داشته باشید که اسمی که انتخاب میکینید بهتره معنی دار باشه و به نوعی یه داستان پشت اسم برندتون پنهان باشه چون اینجوری کاربرات بیشتر بهت اعتماد میکنند. 

 

اسمی که انتخاب می‌کنین بهتره که با حوزه کاری تون در ارتباط باشه. مثلا وقتی کاربر اسم شما رو میشنوه به یاد کسب و کار و حوزه‌ای که توش کار میکنین بیوفته.

 

پس سعی کن این نکات رو رعایت کنی تا کسب و کار حرفه‌ای تری داشته باشی 😉

 

 

☎️ برای مشاوره رایگان کسب و کار با ما تماس بگیرید: 02191035072