بازدید سایتت رو 10 برابر کن!

آموزش نکات مهم برای افزایش بازدید سایت

بازدید سایتت رو 10 برابر کن!

585 بازدید

پنج‌شنبه 01 اردیبهشت 1401


امروزه مخاطبان و مشتریان، اکثر اوقات خودشون رو تو شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام می‌گذرونند؛ از این رو فعالیت در اینستاگرام یکی از شاخصه های اصلی برای جذب مشتری یه 😎

 

برای اینکه از کاربران اینستاگرام خودمون رو به سمت سایت بکشونیم باید چند اصول رو رعایت کنیم: 

 

اولین چیزی که هر کاربر موقع ورود به پیج اینستاگرامی ما بهش بر میخوره پروفایل و بیو پیج ما است که هر چه تکمیل تر و جذاب تر باشه کاربران بیشتری به سمت ما جذب میشن.

 

برای جذب بهتره مخاطب برای وبسایت خودمون، اولین قدم گذاشتن لینک وبسایت درون بیو پیج اینستاگرام است تا کاربرا از وجود سایت ما با خبر بشن و به راحتی به سایت دسترسی داشته باشن.

 


 

 

قدم بعدی، گذاشتن و تبلیغ کردن محصولات درون پیج اینستاگرام مه، ولی یه نکته رو حتما باید رعایت کنی 💁

 

باید توجه داشته باشی که پروسه فروش محصولات باید درون وب سایت خودت باشه و به هیچ وجه محصولت رو تو اینستاگرام از طریق دایرکت نفروشی 🙅️.

 

حتما میگی چه جوری؟

به این صورت که باید درون پیج اینستاگرام خودت، محصولت رو تبلیغ کنی و برای فروش اون محصول، کابرا و مشتریاتو به سمت سایتت هدایت کنی. برای این که کاربرات تشویق بشن و بیان از تو سایت خرید کنن میتونی برای محصولاتت یه تخفیف در نظر بگیری.

اینجوری هم تو راضی هستی، هم اونا 😀

به طور کلی سایت و اینستاگرام مکمل هم هستند و بهتره بدونید که استفاده از هر دوی این ابزارها به رشد هر چه بهتر کسب‌وکار شما کمک می‌کنه. پس از اینستاگرام غافل نشو!

 

 

☎️ برای مشاوره رایگان کسب و کار با ما تماس بگیرید: 02191035072