با گسترش بازار آنلاین و وجود میزان زیادی از وبسایتها در دنیای دیجیتال، جذب مشتریان به یکی از اولویتهای اصلی فروشندگان در فضای آنلاین تبدیل شده است. بسیاری از فروشگاههای اینترنتی با وجود ارائه قیمتهای رقابتی، موفق به دستیابی به حجم مطلوبی از فروش نمیشوند و اغلب با مشکلاتی مواجه میشوند. در این مقاله، به شما راهکارهایی برای بهبود عملکرد فروشگاه آنلاین خود ارائه میدهیم. یکی از راههای موثر برای افزایش مشتریان و معرفی محصولات به بازار گستردهتر، ثبت فروشگاه آنلاین در ترب و بهرهگیری از آن به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مؤثر معرفی میشود تا مشتریان را به وبسایت شما جذب نماید. در ادامه همراه ما باشید تا آموزش تصویری و قدم به قدم ثبت سایت در ترب را باهم ببینیم.
چرا باید محصولاتمان را در ترب قرار دهیم؟
این روزها، با وجود فراهم آمدن فروشگاههای آنلاین، ایجاد یک فروشگاه اینترنتی بسیار آسانتر از گذشته شده است، و به عبارت دیگر، رقبا نیز به طور چشمگیری افزایش یافتهاند. برای پیشرفت در این بازار رقابتی، شما باید توانایی معرفی خود را به مشتریان داشته باشید. یکی از روشهای موثر و هزینهای که به شما کمک میکند تا وبسایت خود را به سرعت به دیگران معرفی کنید، استفاده از وبسایت ترب می باشد.
چرا با ترب همکاری کنیم؟
در وبلاگ “چرا با ترب همکاری کنیم؟” به طور مفصل درباره اینکه ترب چیست و چه مزایایی دارد صحبت کردیم. پیشنهاد می کنم اگر با سایت ترب آشنایی ندارید حتما این وبلاگ را هم مطالعه کنید.
برای ثبت سایت در ترب به چه چیزهایی نیاز داریم؟
ثبت سایت در ترب و شروع فعالیت در آن بسیار ساده می باشد فقط کافیست موارد زیر رو فراهم کنید:
-
یک وبسایت فروشگاهی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
-
با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی اعتماد مشتریان را جلب کنید.
-
درگاه پرداختی برای سایت خود تهیه نمایید.
در ادامه به صورت تصویری و قدم به قدم، مراحل ثبت سایت در ترب رو به شما آموزش می دهیم.
آموزش تصویری ثبت سایت در ترب
پیش ثبت نام | آموزش تصویری و قدم به قدم ثبت سایت در ترب
- در ابتدا وارد سایت ترب شوید و روی دکمه ی “ورود/ثبت نام” در بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید.
- شماره موبایل به نام خودتان را وارد کنید.
- کد تاییدی که به شماره موبایلتان SMS شد را در قسمت “کد تایید” وارد کنید.
- روی دکمه ی “پنل فروشگاه ها” در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.
- روی دکمه ی “ثبت فروشگاه” کلیک کنید.
- اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و در نهایت روی دکمه ی “ثبت فروشگاه” کلیک کنید.
- پس از مطالعه ی قوانین و مقررات ترب، روی دکمه ی “پذیرش” کلیک کنید.
- درخواست اولیه برای ثبت فروشگاه اینترنتی شما در ترب ثبت شد و باید منتظر تایید فروشگاهتان باشید.
تایید شدن فروشگاه شما نهایتا 48 ساعت طول می کشد و پس از آن مراحل بعدی برای شما باز می شود تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.
تکمیل مدارک سایت | آموزش تصویری و قدم به قدم ثبت سایت در ترب
- ثبت لوگوی سایت
در این مرحله می بایستی از طریق منو، روی “فروشگاه” و سپس در قسمت اطلاعات فروشگاه، روی “مشخصات فروشگاه” کلیک کنید.حال لوگوی سایت خود را در ابعاد 512*512 پیکسل با فرمت PNG آپلود کنید. - تکمیل شرایط و روش های ارسال کالا
برای انجام این مورد، روی “شریط ارسال و تحویل کالا” کلیک کنید و روش های ارسال، امکان پرداخت در محل، امکان ارسال رایگان و امکان تحویل فوری را مشخص کنید و اگر نیاز به نوشتن توضیحات تکمیلی دارید، قسمت های مربوطه را تکمیل کنید. - شارژ پنل ترب
در این مرحله، می بایست کیف پول ترب خود را حداقل به میزان 100 هزار تومان شارژ کنید. برای این کار روی منوی “مدیریت مالی” و سپس روی “صورت حساب ها” کلیک کنید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر دکمه ی “پرداخت” کلیک کنید و عملیات پرداخت را انجام دهید.
وارد کردن لینک محصولات
پس از شارژ حساب، آدرس یک محصول موجود و ناموجود و دارای تخفیف را وارد کنید.
تذکر: اگر لینک یک محصول موجود را هم وارد کنید، کفایت می کند.
پس از انجام این روند، 7 روز طول می کشد تا پنل ترب شما فعال گردد. می توانید از طریق “پیشخوان”، تعداد روزهایی که باقی مانده است را مشاهده کنید.
وب از تو
اگر تازه به فکر ساخت سایت افتاده اید و می خواهید به سرعت و در کمترین زمان و بهترین هزینه صاحب سایت خودتون بشید، پیشنهاد ما به شما ساخت سایت با فروشگاه ساز وب از تو می باشد. پس از ساخت سایت فروشگاهی تان در وب از تو می توانید آن را در سریع ترین زمان و بدون دردسر به ترب متصل کنید و بازدید سایتتان را بالاببرید.
از جمله ویژگی های فروشگاه ساز وب از تو:
- هزینه پایین ساخت سایت
- تست رایگان 14 روزه سایت
- سرعت بالای سایت و سئو حرفه ای
- مدیریت راحت سایت با موبایل و لپتاپ
- اتصال به دامنه اختصاصی
- پشتیبانی رایگان و دائمی
- و کلی امکانات هیجان انگیز دیگه …