برای بسیاری از مردم، راه اندازی یک کسب وکار آنلاین رویایی است که نوید امنیت مالی و استقلال را می دهد. برای کمک به شما برای شروع فرآیند راه اندازی کسب و کار آنلاین خود و به دست آوردن انعطاف پذیری و آزادی ناشی از آن، تیم وب از تو، لیست بهترین ایده های کسب و کار کوچک آنلاین را گردآوری کرده است. هیچ یک از این ایده‌های کسب‌وکار آنلاین نیاز به یک فروشگاه فیزیکی ندارند. بنابراین شما حتی نیازی به ارائه یک محصول فیزیکی ندارید، فقط کافیست خدمات خوبی ارائه دهید.

ناگفته نماند، اگر در خانه کار می کنید، می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید و رئیس خود باشید. بنابراین، اگر برای شروع رویای خود برای تبدیل شدن به یک کارآفرین اینترنتی آماده هستید، با این لیست از ایده‌های کسب و کار آنلاین شروع کنید. ایده ای را پیدا کنید که با استعدادها و علایق شما سازگاری دارد.

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می تواند یکی از سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای شروع یک کسب و کار باشد. به خصوص زمانی که تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ یا تلفن همراه و اتصال به اینترنت است. به‌علاوه، اگر به‌طور کامل در کسب‌وکار آنلاین خود آماده نیستید، بسیاری از این ایده‌ها را می‌توان به صورت پاره‌وقت شروع کرد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

اگر در گرفتن لایک، ریتوییت ها، فالوورها، اشتراک گذاری ها، نظرات و کلیک ها مهارت دارید، ممکن است بخواهید شغلی در بازاریابی رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. با مشاوره با شرکت‌ها برای مدیریت صفحات اجتماعی، انتشار محتوای آن‌ها در وب، حفظ برندهایشان و پاسخ به سؤالات مشتریان، می‌توانید سرگرمی مورد علاقه خود را به شغل روزانه خود تبدیل کنید.

راه اندازی کسب و کار با وب از تو

راه اندازی کسب و کار

مشاوره سئو

شاید در سئو یا بهینه سازی موتور جستجو حرفه ای باشید. اگر مهارت و تجربه زیادی در بالا بردن رتبه وب سایت ها در گوگل دارید و می دانید که چگونه جستجوگران را به مشتری تبدیل کنید، شرکت های زیادی وجود دارند که مایلند برای کمک شما هزینه گزافی بپردازند.

چه از طریق به‌روزرسانی منظم وبلاگ شرکت یا جستجوی کلمات کلیدی هوشمند برای رتبه‌بندی بالا، یک مشاور SEO خوب که با یک استراتژی سئو قوی کار می‌کند، می‌تواند به شدت نحوه ظاهر وب‌سایت یک شرکت را برای کاربران موتورهای جستجو تغییر دهد. تنها چند موقعیت در گوگل می تواند تفاوت زیادی در تعداد ترافیک ایجاد کند. به طور خلاصه، شما می توانید تأثیر زیادی بر روی نتیجه کسب و کار داشته باشید، و این به این معنی است که این ایده کسب و کار آنلاین، تقاضای زیادی دارد.

فریلنسینگ

همیشه اوقات فراغت خود را صرف طراحی پوستر در فتوشاپ یا ایلاستریتور کرده اید؟

اگر چنین است، و اگر علاقه مند به یافتن برنامه مناسب در این لیست از ایده های کسب و کار کوچک آنلاین هستید، طراحی فریلنسری ممکن است انتخاب خوبی باشد. با سرعت خود مشتریان را قبول کنید، به صورت آنلاین و شفاهی شهرت خوبی برای خود ایجاد کنید و روی پروژه هایی کار کنید که به نظر شما جالب هستند – فریلنسینگ مزایای زیادی دارد.

نویسندگی

اگر در حوزه محتوا متنی مهارت دارید، می توانید یک نویسنده شوید. تا زمانی که اتصال اینترنت و صفحه کلید دارید، می توانید در پست های وبلاگ مشارکت کنید.

اگر حوزه مورد علاقه یا تخصص خاصی داشته باشید، حتما باید این موضوع را قبل از گرفتن پروژه بیان کنید. این موضوع به کارفرمایان کمک می کند تا بدانند که شما واجد شرایط اظهار نظر در مورد موضوعات خاص هستید.

آیا زمان و تلاش خود را صرف می کنید تا واقعاً بفهمید در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟ آیا نوشته شما برای خوانندگان جذاب است؟ اگر به مهارت های نوشتاری خود اطمینان دارید، این ایده کسب و کار آنلاین ایده آل شما است.

ایجاد کسب و کار آنلاین با وب از تو

نوشتن کتاب الکترونیکی

پست‌های وبلاگ سبک شما نیست؟! ممکن است به جای آن کتاب‌های الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید. اگر فکر می کنید چیز جالب یا مفیدی برای گفتن دارید، نوشتن کتاب های الکترونیکی می تواند به یک تجارت پرسود تبدیل شود.

با کتاب‌های الکترونیکی، نیازی به طراحی، چاپ یا ارسال آثارتان ندارید. فقط بنویسید، بازاریابی کنید، منتشر کنید و به هر کسی در جهان بفروشید. به علاوه، از آنجایی که خودتان کتاب را منتشر می کنید، وقتی کتاب الکترونیکی شروع به کار کرد، سود بیشتری دریافت می کنید. البته، شما باید یاد بگیرید که چگونه یک کتاب الکترونیکی را به درستی قالب بندی کنید. هزینه ویرایش و خدمات طراحی جلد را بپردازید و یک استراتژی بازاریابی موثر پیدا کنید.

ترجمه

اگر نویسنده خوبی هستید اما چندان علاقه ای به انتشار مطالب ندارید، ما هنوز چند ایده کسب و کار آنلاین آسان برای شما داریم. برای مثال، اگر به چندین زبان مسلط هستید، ترجمه می تواند شغل ایده آلی باشد. تا زمانی که متنی را که روی آن کار می‌کنید داشته باشید و هدف ترجمه را درک کنید، می‌توانید آن را هر کجا که دوست دارید انجام دهید.

نوشتن وبلاگ

یک وبلاگ، می تواند از هر یک از این ایده های کسب و کار آنلاینی که انتخاب می کنید پشتیبانی کند. نویسنده یا طراح؟ مهارت های خود را در هر پست نشان دهید. به کدنویسی، عکاسی و ویدئو، تناسب اندام، غذا یا هر چیز دیگری علاقه دارید؟ دانش خود را با نوشتن مقالات عالی در مورد آن موضوعات ثابت کنید.

هر چه مردم بیشتر به مهارت نویسندگی شما اعتماد کنند، بیشتر وبلاگ های شما را مطالعه خواهند کرد و هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، رشد کسب و کارتان با وبلاگ نویسی آسان تر است. حتی اگر هنوز تصمیم نگرفتید کدام یک از این ایده‌های کسب‌وکار آنلاین را دنبال کنید، راه‌اندازی یک وبلاگ هرگز ایده بدی نیست.

راه اندازی کسب و کار با سایت ساز وب از تو

برنامه نویسی و طراحی وب

بسیاری از کارهایی را که می‌توانید در یک دفتر برای یک شرکت انجام دهید، می‌توانید هر زمان و به هر نحوی که بخواهید برای تعداد زیادی از مشتریان مختلف انجام دهید.

اگر یک مهندس نرم افزار هستید، مزایای کار در یک استارت آپ یا غول فناوری بسیار قابل توجه است. اما اگر بیشتر روی انعطاف پذیری، تنوع پروژه ها، انجام کار با سرعت خود و آزادی عمل سرمایه گذاری کنید. پس برنامه نویسی یکی از بهترین ایده های کسب و کار آنلاین در خانه است. بعلاوه، می‌توانید به عنوان مشاور نرم‌افزاری نیز کار خود را دو چندان کنید و نگاه انتقادی و تخصص خود را بدون نیاز به کدنویسی ارائه دهید.

توسعه نرم افزار و برنامه

آیا می خواهید برنامه نویسی را به سطح بعدی کارآفرینی ببرید؟ به جای کمک به مشتریان، می توانید روی برنامه ها و افزونه های خود کار کنید. می توانید کار خود را در اپ استور بفروشید یا از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید. پول نقدی که به دست می آورید نتیجه مستقیم تلاش و نبوغ شما خواهد بود.

عکاسی

کسانی که در عکاسی با استعداد هستند، می توانند اشتیاق خود را به حقوق تبدیل کنند. سایت‌های عکس سهام مانند Shutterstock و iStock برای عکس‌هایی که می‌فروشید به شما پورسانت می‌دهند. بنابراین اگر راحت هستید که لنز خود را با میلیون‌ها نفر دیگر به اشتراک بگذارید، این یک راه آسان و راحت برای تامین هزینه‌های آزادی شما است.

سخن پایانی

و در پایان، این ایده های کسب و کار آنلاین تنها راه هایی برای فرار از سبک زندگی اداری نیستند. در عوض، آنها نوعی آزادی را ارائه می دهند که اکثر مردم فرصت تجربه کردن آن را ندارند: مدیریت فردی، تعیین ساعات و اهداف خود و به عهده گرفتن مسئولیت کار. همانطور که گفته شد، اگرچه راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ممکن است به شما انعطاف پذیری منحصر به فردی بدهد، اما به معنای تلاش بسیار سخت برای یافتن مشتریان، بازاریابی خدمات خود و حفظ جریان نقدی ثابت است.

وب از تو 

فروشگاه ساز وب از تو یک سامانه‌ی آنلاین برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. رابط کاربری زیبا و راحت، پنل‌های مدیریتی با امکانات پیشرفته، تعامل آسان مشتریان و فروشندگان، پرداخت مستقیم به حساب فروشندگان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله امکاناتی هست که در اختیار کاربران وب از تو می‌باشد.