مقدمه ای در مورد رزین

رزین ها ترکیبی منحصربه فرد و خاص هستند که در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارند ؛

رزین های طبیعی:

در طبیعت به نام کهربا شناخته میشود. رزین های طبیعی معمولا از درختان صنوبر و کاج بوجود می آید ، موادی قابل اشتعالند ، به رنگ زرد تا قهوه ای در طبیعت وجود دارند و در آب نامحلول اند.

رزین های مصنوعی:

دسته بزرگی از محصولات مصنوعی را تشکیل می دهند که برخی از خواص فیزیکی رزین های طبیعی را دارند اما از نظر شیمیایی متفاوت هستند. از مهمترین انواع رزین های مصنوعی میتوان به پلی اورتان ، رزین اپوکسی ، پلی استر ، نام برد. امروزه رزین ها کاربرد گسترده ای دارند و محبوبیت زیادی بین کاربران به ویژه بانوان خانه دار پیدا کرده است. اگر شما هم علاقمند به ساخت و فروش محصولات با ترکیبات رزینی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

رزین چیست؟

همانطور که در مقدمه اشاره شد رزین از مجموعه ای ترکیبات جامد و نیمه جامد مصنوعی ساخته میشود که طی عملیات شیمیایی میتوان آنها را به مواد پلاستیکی بسیار با دوام تبدیل کرد. رزین ها کاربرد گسترده ای دارند و جزو محصولات محبوب و پرفروش به حساب می آیند.

کاربرد رزین اپوکسی

کاربردهای رزین

رزین ها به دلیل ساختار پایدار و مقاوم خود در صنایع مختلفی استفاده میشوند. برخی کاربرد های رزین عبارتند از:

  • صنایع پلاستیکی برای تولید بطری ها ، سطل ها ، وسایل خودرو و …
  • صنایع رنگرزی جهت رنگ آمیزی اجسام مختلف
  • صنایع چسب به منظور تولید و تهیه انواع چسب
  • صنایع چوبی برای افزایش مقاومت و استحکام چوب

پرفروش ترین محصولات رزینی :

رزین‌ها به عنوان مواد پایه در تولید انواع محصولاتی که در زندگی روزمره ما نقش اساسی دارند، به کار می‌روند. برای شروع کسب و کار اولین قدم، شناخت محصولات محبوب و پرفروش رزینی است. زیورآلات ، وسایل دکوری ، نقاشی هنری ، ژئود های رزینی و… جزو محبوبترین و پرفروش ترین محصولات رزینی به شمار می آیند. ساخت محصولات رزینی نیاز به اموزش پیچیده و خاصی ندارد و شما میتوانید به کمک شبکه هایی مانند یوتیوب نحوه ساخت محصولات رزینی را ببینید و محصول خود را بسازید

درآمد فروش رزین چقدر است؟

ساخت محصولات رزینی، هنری است که به دقت، خلاقیت و زیبایی‌شناسی نیاز دارد. این هنر به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد به همین دلیل یکی از مشاغل پردرامد خانگی به ویژه برای خانم ها به شمار میرود. درآمد فروش به عوامل مختلفی از جمله نوع محصول ، میزان مهارت و کیفیت محصول تولید شده ، بازاریابی و شناخت نیاز مشتری، بستگی دارد. با شناخت این عوامل شما میتوانید به راحتی به درآمد مطلوب و موردانتظار خود برسید.

چگونه محصولات رزینی را بفروشیم

کسب درآمد رزین

چطور محصولات رزین خود را بفروشیم؟

فروش محصولات رزین یک کسب و کار کم رقابت است. برای فروش محصولات مهمترین نکته شناخت مشتریان هدف است. بهترین راه برای فروش محصولات کسب و کار خانگی بصورت آنلاین است. در این روش شما بدون نیاز به شعبه فیزیکی میتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. انواع روش های فروش اینترنتی شامل :

شبکه اجتماعی اینستاگرام : اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویری، امکانات مناسبی را برای کسب و کارها فراهم کرده است و شما میتوانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید و بازاریابی موثری داشته باشید.

شبکه اجتماعی تلگرام : این پلتفرم این امکان را به کسب و کار شما می‌دهد تا محصولات خود را به صورت مستقیم در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید و از طریق گروه‌ها و کانال‌ها با مشتریان خود به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید.

سایت فروشگاهی : در این روش شما میتوانید با طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانید. برخلاف دو روش قبل در این روش شما با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ، درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی خود اعتماد مشتریان را جلب میکنید تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند. همچنین با اتصال فروشگاه خود به ترب میتوانید محصولات خود را به جامعه هدف بسیار بزرگی معرفی کنید و فروش خوبی را تجربه کنید.

فروش محصولات رزین

ساخت فروشگاه اینترنتی برای محصولات رزین

با توجه به توضیحات فوق ، بهترین راه برای شروع کسب و کار خانگی و فروش محصولات ، ساخت فروشگاه اینترنتی رزین است. فروشگاه ساز ها ارزان ترین راه برای طراحی و ایجاد فروشگاه هستند و با اتصال فروشگاه اینترنتی خود به ترب میتوانید محصولات خود را در سراسر کشور به فروش برسانید.

با استفاده از فروشگاه ساز وب از تو در کمتر از سه دقیقه فروشگاه اینترنتی خودتان را با امکانات کامل و ظاهری حرفه ای و جذاب ایجاد کنید. با استفاده از این فروشگاه ساز، شما یک سایت مستقل با امکاناتی همچون درگاه پرداخت مستقیم، امکان مدیریت محصول و سفارش، ایجاد کد تخفیف برای محصول ، سئو خودکار ، همکاری در فروش و … را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر تمام این ها، شما این امکان را خواهید داشت تا تنها با فشردن یک کلیک، محصولات خود را در بازارهای آنلاینی مثل پلتفرم پربازدید ترب به صورت خودکار منتشر کنید. در ضمن، استفاده از تمام ویژگی های فروشگاه ساز وب از تو، برای ۱۴ روز رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید.

 

 

 

دسته بندی شده در: