آیا هوش مصنوعی ساخت عکس محصول وجود دارد؟ چطور یک عکس محصول حرفه ای بسازیم؟ امروزه هوش مصنوعی تغییرات بزرگی در جهان ایجاد کرده است و افراد زیادی علاقه دارند تا از آن استفاده کنند. شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی، بسیاری از کارهای خود را بهتر و سریع‌تر انجام دهید و بسیاری از افراد بر این باور هستند که هوش مصنوعی می‌تواند انقلاب بزرگی را در جهان ایجاد کند.

یکی از کارهایی که هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد، تولید عکس و تصویر تبلیغاتی برای آنلاین شاپ ها است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید یک عکس خام و بدون جزئیات را به ابزارهای هوش مصنوعی ارائه دهید و سپس عکس محصول حرفه ای را تحویل بگیرید. در این مطلب به معرفی قابلیت‌ها و امکانات بهترین هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر تبلیغاتی برای آنلاین شاپ ها می‌پردازیم.

هوش مصنوعی ساخت عکس محصول چگونه کار می کند؟

فرض کنید شما یک آنلاین شاپ دارید و می‌خواهید یک عکس تبلیغاتی از هدفون بگیرید؛ در قدم اول باید از محصول خود که در اینجا هدفون است یک عکس بگیرید. بعد وارد وبسایت app.pebblely.com شوید و از نوار بالا، روی دکمه Get start بزنید.

هوش مصنوعی ساخت عکس محصول

در قدم بعدی، برای کار با این هوش مصنوعی، باید درون وبسایت ثبت‌نام کنید.

هوش مصنوعی ساخت عکس محصول

پس از ثبت نام در وبسایت وقت آن رسیده که عکس هدفون را بارگذاری کنید؛ برای این کار از نوار بالا، روی گزینه Upload now کلیک کنید و عکس محصول که همان هدفون است را انتخاب کنید.

نکته: اگر تصویر محصول دارای پس زمینه (بکگراند) باشد، این هوش مصنوعی به طور اتوماتیک پس زمینه محصول را حذف می‌کند.

ساخت تصویر با AI

پس از بارگذاری عکس، از بین تِم های موجود یک مورد را انتخاب کنید و در نهایت عکس نهایی خود را دانلود کنید.

درست کردن عکس با هوش مصنوعی (AI)

 

سخن پایانی

در این مطلب با بررسی ابزار ساخت عکس محصول آشنا شدیم. لازم به ذکر است که امروزه ابزارهای هوش مصنوعی مدام در حال پیشرفت هستند و بهتر است تا دست از تحقیق درباره آن‌ها بر ندارید و برخی از آن‌ها را برای خود به کار بگیرید.

شما می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه‌هایی مثل تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت استفاده کنید و به کار خود سرعت ببخشید.

دسته بندی شده در: