ترب چیست ؟!

ترب یک موتور جستجوی کالا و خدمات است که فروشندگان زیادی با آن همکاری می‌کنند. کسب و کارهای آنلاین می‌توانند با پیوستن به جمع موتور جستجو ترب ، جامعه آماری بالایی از افراد را به مشتریان فعلی خود اضافه کنند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهند. میزان بازدید کاربران از اپلیکیشن و سایت ترب، بیش از ۳ میلیون کاربر در هفته است. اگر شما هم یک وب‌سایت فروشگاهی دارید، با کمک این وبلاگ می توانید، نحوه و شرایط ثبت نام در سایت ترب را یاد بگیرید و محصولات و خدمات خود را به گستره وسیعی از مشتریان و کاربران ارائه بدهید.

ویژگی های ساخت فروشگاه در ترب

امکانات سایت ترب

ترب از جمله سایت هایی است که می تواند به افراد برای داشتن یک خرید ساده تر کمک کند. به همین دلیل مراجعه کننده بسیار بالایی دارد. سایت و اپلیکیشن ترب هر کدام خدمات مختلفی را ارائه می کنند. در ادامه به این امکانات و ویژگی ها اشاره می کنیم.

بدون نیاز به دانش فنی

این موتور جستجوی بالغ بر میلیون‌ها محصول از بیش از ۱۴ هزار فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی را جمع‌آوری کرده است تا به کاربران کمک کند در کمترین زمان بهترین قیمت را بین فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند. همچنین به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کمک می‌کند تا بدون نیاز به دانش فنی بتوانند به گستره‌ی بزرگی از کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنند. ترب، فضای کاربری ساده و بدون پیچیدگی برای کاربران خود فراهم کرده است، که بزرگترین ویژگی این موتور جستجو و اپلیکیشن محسوب می شود.

جستجو سریع

بیشتر افراد برای اطلاع قیمت از کالای مورد نظرشان، از موتورهای جستجو استفاده می کنند. رایج ترین و در دسترس ترین موتور جستجو که اکثر افراد از آن استفاده می کنند، گوگل است. در حالی که نتایج جست‌وجوی گوگل بسیار کلی است و زمان بسیار زیادی می‌برد تا سایت های مختلف را یکی یکی بررسی کنید و فروشنده های واقعی را پیدا کنید.  همین فرآیند جست‌وجوی کالا در ترب یک ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد.

مقایسه قیمت های کالاها در بین فروشندگان

کاربران می توانند کالای مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنند و قیمت فروشگاه های اینترنتی مختلف را مشاهده و مقایسه کنند و با بهترین قیمت کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

ترب، با ایجاد یک فضای رقابتی به خریدار کمک می کند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کند و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.

تخفیف های شگفت انگیز و روزانه

اگر شما از آن دسته از فروشندگان خلاق هستید که تخفیفات مناسبتی و روزانه برای مشتریان خود در نظر می گیرید، ترب این امکان را هم برای شما فراهم کرده است. در سایت و برنامه ترب امکان مشاهده تخفیف های روزانه فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. فروشگاه ها نیز می توانند به منظور ایجاد یک بازار رقابتی، هر روز تخفیف های زیادی را برای کاربران خود در نظر بگیرند و فضای رقابت را هیجان انگیزتر کنند.

 نمودار قیمت های محصولات در روزهای گذشته

یکی از خدماتی که در برنامه ترب ارائه می شود، امکان مشاهده نمودار قیمت های یک محصول است و تغییر قیمت های یک کالا در قالب نمودار می باشد. کاربران می توانند نمودار تغییر قیمت کالای مورد نظر خود را در روزهای گذشته مشاهده نمایند.

اطلاع از تغییر قیمت در برنامه ترب با نوتیفیکیشن

در برنامه ترب امکان اطلاع از تغییر قیمت یک کالا به صورت آنلاین وجود دارد. به این منظور کاربران می توانند، نوتیفیکیشن مربوط به تغییر قیمت کالای موردنظرشان را فعال کنند. پس از تغییر قیمت کالای مورد نظر، ترب هرگونه تغییر قیمت را به فرد اطلاع می دهد.

شرایط و مراحل ثبت فروشگاه در ترب

شرایط و مراحل ثبت فروشگاه در ترب

  • برای استفاده از ترب باید یک سایت فروشگاهی با اینماد داشته باشید.
  • در فرم ثبت‌نام اطلاعات خواسته شده، را واردکنید و درخواست عضویت ارسال کنید.
  • فروشگاه شما توسط کارشناسان ترب طی حداکثر ۴۸ ساعت بررسی می‌شود و نتیجه‌ی تایید یا رد فروشگاه را از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.
  • بعداز تایید فروشگاه، حساب فروشگاه خود را به میزان دلخواه در پنل ترب شارژ نمایید. (به ازای هر کلیک مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان بر اساس قیمت محصول از شارژ شما کم می شود.)
  • بعداز شارژ حساب، محصولات شما توسط ربات‌های ترب دریافت می‌شود. این فرایند بسته به سایت و تعداد محصولات شما می تواند تا یک هفته زمان ببرد.
  • محصولات توسط تیم محتوای ترب برای دسته‌بندی و ادغام بررسی و تایید می‌شوند.
  • محصولات شما بعد از تایید، در ترب نمایش داده می شود.
  • درصورت صفر شدن شارژ شما، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. تا آن زمان محصولات شما در نتایج ترب نمایش داده نخواهد شد.

همکاری وب از تو با ترب

همکاری وب از تو با ترب

ثبت نام در ترب به عنوان فروشنده بسیار ساده است. برای فروشنده شدن در ترب تنها کافی است که یک سایت فروشگاهی با اینماد داشته باشید. اگر هنوز سایت فروشگاهی ندارید، اصلا نگران نباشید، وب از تو این مشکل را برای شما حل کرده است.

با استفاده از فروشگاه ساز وب از تو، شما در کوتاه ترین زمان ممکن، علاوه بر اینکه می توانید سایت اختصاصی کسب و کار خود را بسازید. می توانید با فعال کردن قابلیت اتصال به ترب، محصولات خود را در وب سایت ترب به صورت خودکار درج کنید.

وب از تو یک سامانه‌ی آنلاین برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. رابط کاربری زیبا و راحت، پنل‌های مدیریتی با امکانات پیشرفته، تعامل آسان مشتریان و فروشندگان، پرداخت مستقیم به حساب فروشندگان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله امکاناتی است که در اختیار کاربران وب از تو می‌باشد.