چطور با گوشی سایت بسازیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشید، اما هزینه، تجهیزات و دانش ناکافی مانع این امر شده باشد. اما نگران نباشید، امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژي، برای شروع یک کسب و کار آنلاین حرفه‌ای نیازی به لپ‌تاپ و تخصص برنامه نویسی و یا صرف هزینه‌های هنگفت نیست و با استفاده از یک گوشی هوشمند، به راحتی می‌توانید اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود کنید. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چطور با گوشی سایت طراحی کنید.

ساخت سایت ریسپانسیو

آیا میتوان با گوشی سایت ساخت ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، امری کاملاً شدنی است! شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تنها با یک تلفن همراه سایت فروشگاهی خود را بسازید اما با یک پیش شرط!

همانطور که اشاره شد در دنیای امروز، طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی امری ساده و امکان پذیر است. سرویس‌های آنلاینی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند به راحتی با گوشی سایت خود را ایجاد کنید. فروشگاه ساز یکی از سرویس‌های آنلاینی است که این خدمت را برای شما انجام میدهد. فروشگاه ساز با رابط کاربری ساده و کاربر پسند، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی به شما کمک می‌کند که بدون دردسر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

تا به اینجا فروشگاه ساز و امکانات آن را معرفی کردیم اما پیش شرط ساخت فروشگاه اینترنتی با تلفن همراه چیست ؟

برای اینکه بتوانید با تلفن همراه به راحتی و بدون بهم ریختگی سایت خود را بسازید ، باید فروشگاه ساز انتخابی شما ریسپانسیو باشد. قابلیت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا به این معنا است که صفحات سایت در دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها به صورت بهینه و مرتب نمایش داده شوند. طراحی ریسپانسیو علاوه بر کاربر پسند شدن باعث بهبود سئو سایت نیز خواهد شد.

چگونه با گوشی سایت حرفه ای بسازیم

بهترین فروشگاه ساز برای ساخت سایت با گوشی :

فروشگاه ساز وب از تو به دلیل طراحی اختصاصی تمامی صفحات برای موبایل این امکان را برای شما فراهم کرده است است تا به راحتی با گوشی فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید. کاربر پسند بودن و رابط کاربری راحت، ۱۴ روز تست رایگان، قابلیت اتصال چند دامنه، قالب‌های متنوع و ریسپانسو، قابلیت اتصال به ترب و … از دیگر امکاناتی هستند که فروشگاه ساز وب از تو را به گزینه‌ای مناسب برای ساخت سایت با گوشی تبدیل کرده است.

مراحل ساخت سایت با گوشی :

برای طراحی سایت فروشگاهی با تلفن همراه بایستی مراحل زیر را انجام دهید :

  1. وارد فروشگاه ساز وب از تو شوید.آموزش تصویری ساخت سایت با گوشی
  2. بر روی ساخت فروشگاه کلیک کنیدساخت فروشگاه اینترنتی
  3. آدرس فروشگاه، شماره موبایل و رمز عبور دلخواه خود را ثبت کنید و بروی ثبت اطلاعات کلیک کنید.ساخت سایت فروشگاهی
  4. در قسمت بعد عنوان فروشگاه و مشخصات خود را ثبت و روی ساخت فروشگاه کلیک کنید.آموزش تصویری طراحی سایت با گوشی
  5. در آخر دامنه مورد نظر خود را ثبت کنید و کسب و کار خود را آغاز کنید.ثبت دامنه اختصاصی

هزینه ساخت سایت با گوشی چقدر است؟

متناسب با روشی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی انتخاب می‌کنید و نیازهایی که دارید هزینه ساخت سایت متفاوت است. شما می‌توانید طراحی سایت فروشگاهی خود را به یک شرکت برنامه نویسی بسپارید و هزینه چند ده میلیونی انجام دهید و فروشگاه اینترنتی با قابلیت‌های سفارشی سازی شده تحویل بگیرید و یا اینکه خودتان با تلفن همراه یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید.

ساخت سایت ریسپانسیو با فروشگاه ساز وب از تو

ارزان ترین راه ایجاد فروشگاه اینترنتی با تلفن همراه استفاده از فروشگاه ساز وب از تو می‌باشد. وب از تو به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین مدیریت منابع، هزینه‌های ساخت سایت را به شدت کاهش داده و شما می‌توانید تنها با ۱.۴ میلیون تومان سایت فروشگاهی دلخواهتان را با گوشی ایجاد کنید.

برای اطلاع از قیمت و قابلیت‌های متنوع فروشگاه ساز وب از تو به صفحه تعرفه ها و امکانات مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: