همکاری در فروش

به تیم فروش وب از تو بپیوندید و کسب درآمد کنید

همکاری در فروش

330 بازدید

شنبه 17 اردیبهشت 1401


اگر علاقه‌مند به همکاری با فروشگاه‌ساز "وب از تو" هستید و می‌تونین معرف محصول ما به دیگران باشید، این مقاله رو از دست ندین.

فروشگاه‌ساز وب از تو یک محصول فناور برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک است تا فروشندگان کالاها در سراسر کشور بتوانند به راحتی و در کمتر از 3 دقیقه فروشگاه خودشان را در بستر اینترنت راه‌اندازی کنند.

حال مجموعه ما در جهت توسعه‌ی تیم فروش خود در سراسر کشور، از بازاریاب‌های عزیز دعوت به همکاری می‌نماید.

نحوه همکاری به شکل زیر می‌باشد:

  1. 1- بازاریابی به صورت گروهی:
    در این شکل شما در ابتدا بایستی با شماره 91035072-021 (داخلی 4) تماس بگیرید، سپس از کارشناس ما درخواست تشکیل گروه بازاریابی نمائید. شما و افرادی که در زیرمجموعه شما فعالیت می‌کنند، بایستی قبلا در "وب از تو" ثبت‌نام کرده باشند تا کارشناسان ما بتوانند آنها را عضو گروه شما نمایند و شما را به عنوان سرگروه تعریف کنند.

    پس از آن، یک کد یکتا به هر کدام از نفرات تخصیص داده می‌شود که شرایط متفاوتی خواهند داشت. شما می‌توانید از این کد استفاده کرده و آن را در اختیار فروشندگان قرار دهید تا بتوانند به کمک آن، از  "پلن‌های وب از تو" خرید کنند.

    * هر خریدی که توسط کد شما اتفاق بیفتد، یک سری مزایا برای فروشندگان خواهد داشت و شما نیز از ما مبلغی را دریافت می‌کنی.
    * در نظر داشته باشید که سرگروه تیم، علاوه بر حق‌الزحمه خودش، به ازای هر فروش توسط زیرمجموعه نیز مبلغی جداگانه دریافت خواهد کرد. همه موارد ذکر شده در پنل مدیریتی نشان داده می‌شود و شما گزارش کاملی از عملکرد خود و تیم زیرمجموعه‌تان خواهید داشت. همانند تصویر زیر:


  2. 2- بازاریابی به صورت انفرادی:
    در این حالت شما دیگر نیازی به تشکیل گروه نخواهید داشت و صرفا خودتان به صورت مستقل فعالیت می‌کنید. روند فعال شدن بازاریابی دقیقا همانند توضیحات فوق خواهد بود و شما با دریافت یک کد یکتا از کارشناسان ما، می‌توانید شروع به فعالیت نمائید. 

 نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر از میزان مبلغ دریافتی به ازای معرفی محصول ما، می‌توانید با شماره 91035072-021 تماس بگیرید.

آموزش های مرتبط

فروشگاه ساز وب از تو

آموزش مرتبطی یافت نشد.