اموزش ساخت سایت فروشگاهی

تو این وبلاگ قراره آسان ترین راه ساخت سایت فروشگاهی بیان بشه و شما یاد بگیرین که چطور در کمتر از ۳ دقیقه و بدون برنامه نویسی سایت طراحی کنید. مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی رو براتون توضیح میدیم و در نهایت یکسری ترفند‌های خاص رو بهتون معرفی می‌کنیم تا از همون روز اول محصولاتتون به فروش برسه.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

افزایش درآمد:

فرقی نداره که در حال حاضر شما مشغول به کار هستید یا اینکه قراره تازه بیزینس خودتون رو شروع کنید؛ در هر دو صورت با طراحی سایت فروشگاهی مردم سراسر کشور به مشتریان بالقوه شما تبدیل خواهند شد. شما می‌تونید با یک استراتژي درست، محصولات خودتون رو به راحتی در کل کشور به فروش برسانید و در‌آمد خود را به شکل غیر قابل تصوری افزایش دهید.

اگه میخوای مطمئن بشی که ایا ساخت فروشگاه اینترنتی سودآور هست یا نه این وبلاگ رو بخون.

افزایش درامد با طراحی سایت فروشگاهی

مقرون به صرفه بودن:

بیاین باهم یک حساب و کتاب سرانگشتی بکنیم. برای راه‌اندازی مغازه شما باید برای رهن و اجاره مغازه، دکور، تجهیزات، تبلیغات، مجوز‌ها، نیروی کار، بیمه و … حداقل چند صد میلیونی هزینه کنید، درسته؟! خب راهکار‌هایی وجود داره که شما می‌تونید یکی دو روزه، با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر فروشگاه اینترنتی خودتون رو بسازین و از همون روز اول هم به فروش آنلاین برسین.

فروش ۲۴ ساعته و بدون محدودیت:

نه آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و نه مغازه دارها، هیچکدوم نمی‌تونن ادعا کنن که یکسره پذیرای مشتریان خودشون هستند و ۲۴ ساعته میفروشن. اما با راه اندازی سایت فروشگاهی شما واقعا می‌تونی ادعا کنی که ۲۴ ساعته محصول میفروشی و پاسخگوی مشتریان خودت هستی. دیگه فرقی نمیکنه که مشتری بخواد چه زمانی ازت خرید کنه. روز باشه یا شب، بیدار باشی یا خواب، در حال سفر باشی یا استراحت، در هر صورت کسب‌و‌کارت فعاله و به جای تو میفروشه. البته که شما هم باید با تولید محتوای اصولی و استاندارد و پیش بردن یک استراتژی فروش خوب، مسئولیتت رو انجام بدی و به محقق شدن این امر کمک کنی.

آسان شدن فرآیند خرید:

با داشتن فروشگاه اینترنتی دیگه نیازی نیست که مشتری شال و کلاه کنه و راه بیفته تو خیابونا یا اینکه تو دایرکت منتظر بمونه تا ادمین جوابشو بده و کلی اطلاعات مثل شماره کارت و ادرس و … جابجا کنه، به راحتی وارد سایت فروشگاهی شما میشه و خیلی راحت و بدون معطلی از شما خرید میکنه و سفارش رو درب خونش تحویل میگره. این راحتی در خرید و صرفه جویی در زمان و هزینه ها سبب میشه تا مشتری ترغیب بشه همیشه از شما خرید کنه و با تبلیغات دهان به دهان سایت شما رو به بقیه هم معرفی کنه.

سرمایه گذاری برای اینده:

نیمی از مشتریان الان و نسلی که قراره مشتریان اینده شما را تشکیل بدن، همگی به استفاده از اینترنت عادت دارند و مطمئن باشید که در اینده ای نه چندان دور کسب و کار‌های فیزیکی دیگر رونق همیشگی رو نخواهند داشت و مردم تمامی نیاز های خودشون رو از خونه و به کمک اینترنت برطرف خواهند کرد، پس بهتره که شما برای این امر اماده باشید و تا اون زمان یک سایت فروشگاهی حرفه ای و معروف داشته باشید تا از غافله عقب نمونید.

 

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

مراحل ساخت سایت فروشگاهی

حالا اگه قانع شدین که باید برای خودتون یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید بیاین تا بهتون بگم که برای ساخت سایت فروشگاهی باید چه کارهایی انجام داد.

البته نگران این مراحل نباشین، در ادامه راهی رو بهتون معرفی می‌کنم که همه‌ي مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی در ۳ دقیقه براتون انجام میشه؛ به هر حال عصر،عصر تکنولوژیه!

مراحل الزامی:

  1. خرید دامنه
  2. خرید هاست
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. اخذ اینماد
  5. دریافت کد مالیاتی
  6. گرفتن درگاه پرداخت

مراحل اختیاری:

  1. اتصال به گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس
  2. خرید و فعالسازی پنل پیامکی
  3. اتصال سایت به چت‌های انلاین
  4. اخذ نماد ساماندهی
  5. اتصال به MarketPlace های معروف ایرانی مثل ترب

 

ساده ترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه ساز وب از تو

فروشگاه ساز وب از تو

ساده ترین و کم هزینه ترین روش ساخت سایت فروشگاهی استفاده از فروشگاه ساز هست. شما می‌تونید به کمک فروشگاه ساز ها با یک ثبت‌نام ساده چند دقیقه‌ای و بدون نیاز به هیچ دانش فنی خاصی صاحب سایت فروشگاه اختصاصی خودتون بشین و به راحتی با تلفن همراه، سایت دلخواهتون رو ایجاد کنید.

یکی از بهترین فروشگاه سازهای حال حاضر فروشگاه ساز وب از تو هست. فروشگاه ساز وب از تو محصولی دانش بنیان هست که به شما کمک میکنه تا در کمتر از سه دقیقه و با صرفه کمترین هزینه و زمان ممکن فروشگاه اینترنتی اختصاصی خودتون رو ایجاد کنید.

یکی از بهترین مزیت‌های درست کردن سایت با فروشگاه ساز وب از تو این هست که دیگه نیازی نیست شما درگیر مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی بشین؛ تمام این کار‌ها به عهده وب از تو هست و در نهایت یک سایت آماده فروش که تمامی مجوز‌ها و امکانات لازم رو داره در اختیار شما قرار میده !!

برخی دیگر از ویژگی‌های کلیدی فروشگاه ساز وب از تو عبارتند از :

  • 14 روز تست رایگان
  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • قابلیت اتصال مستقیم به MarketPlace های معروف کشور
  • قالب‌های متنوع و کاربردی
  • طراحی اختصاصی قالب‌ها برای لپ‌تاپ و موبایل
  • بهینه شده برای موتور‌های جستجو
  • قابلیت اتصال همزمان به چندین دامنه
  • و …..

برای مشاهده برخی از نمونه کار‌ها، به صفحه نمونه فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده مراجعه کنید.

 

تکنیک‌ها و راهکار‌های افزایش فروش سایت

اتصال به ترب و ایمالز

اتصال فروشگاه اینترنتی به ترب و ایمالز

افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی راهکار‌های زیادی داره که شما می‌تونید متناسب با بودجه و جامعه هدف خودتون یک استراتژی فروش درست رو در پیش بگیرین به اهداف خودتون برسین.ما تو این وبلاگ قراره آسون‌ترین، ارزون‌ترین و سریعترین راهکار رو بهتون معرفی کنیم تا از همون روز اول فروش محصولاتتون شروع بشه، اتصال سایت فروشگاهی به ترب و ایمالز دقیقا همون راهکار هست.

برای اتصال فروشگاه اینترنتی خودتون به ترب و ایمالز فقط کافیه که وارد پنل مدیریت فروشگاهتون بشین و از قسمت سرویس‌های افزایش فروش، اتصال به این MarketPlace ها رو فعال کنید. با این کار محصولات فروشگاه شما داخل این سایت‌ها قرار می‌گیره و خیلی راحت به فروش میرسه.

هزینه ساخت سایت فروشگاهی چقدر است؟

برای اینکه تمام مزایا و امکاناتی که تا به اینجای کار گفته شد، در اختیار شما قرار بگیره حاضرید چقدر بابت طراحی سایت هزینه کنید؟! هر عددی که الان تو فکرتون هست رو نصف کنید 🙂

سایت ساز وب از تو به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین مدیریت منابع، به یکی از ارزان‌ترین فروشگاه سازهای ایرانی تبدیل شده و تعرفه ساخت سایت رو به شدت کاهش داده است.

شما می‌تونید فقط با پرداخت ۱.۴ میلیون تومان صاحب یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بشید و بیزینس خودتون رو آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ها به صفحه تعرفه ساخت سایت مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: